International online music academy

Learn how to play Persian music online

International online music academy

Learn how to play Persian music online

  • ۰
  • ۰

بانک گل در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش انواع گل های شاخه ای آغاز نمود. از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۸ ضمن خرید و فروش عمده گل به گلفروشان، وارد حیطه ی طراحی و گل آرایی شد و اقدام به تاسیس یک گلفروشی نمود که این فعالیت، تجربه های بسیار ارزنده ای را در امر خرده فروشی به همراه داشت. از سال ۱۳۸۰۰همزمان با رشد صنعت گل و گیاه در کشور، بانک گل به عنوان رابط فروش عمده ی گل از تولیدکنندگان به خرده فروشان (گلفروشان سطح ایران ) بیشتر در بین رقبا شناخته شد و توانست قراردادهای سالیانه با تولیدکنندگان مطرح گلهایی مانند آنتوریوم، رزهلندی، آلسترومریا در ایران و همچنین واردکنندگان گل ارکیده جهت فروش محصولاتشان منعقد سازد و به صورت بنگاهی جهت فروش عمده، به فعالیت خود ادامه دهد.

حوزه فعالیت فعلی بانک گل

مدیریت بانک گل با اتکا بر توانایی ها و تجارب گرانبهای خود در زمینه فروش، طراحی و گل آرایی قصد دارد فعالیت اقتصادی خود را بر بستر شبکه جهانی اینترنت گسترش دهد و تلاش دارد تا با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی فرآیند خرید یک محصول را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی تسهیل سازد.

گلفروشی

دسته گل

ماشین عروس


  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • Rhythmitica Academy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی